Blue Diamond ✚ {}




Velkam Here


Hello there, welcome to my blog. Please don't do anything stupid here. Thanks for taking time to visit my blog ツ .

ABOUT LINK CBOX ENTRY





Title


Assalamualaikum n hello...

Dh lama aku x berceloteh kat blog ni, hari2 bizi tapi sebenarnye lazy ;p tukar baju pakai seluar, rupa-rupanye dh masuk tahun baru. aku rase masih sempat lgi utk aku ucapkan Selamat Tahun Baru. apa azam tahun baru ni?? azam yg bagus2 je jgn azam yg bukan2. Sebelum tu aku pun ade azam jugak ..inilah azam-azamku :-)
  • nk cemerlang pmr
  • nk cepat tinggi 
  • aktif dlm kokurikulum
  • tak nak cepat marah
waktu cuti skolah rase mcm sekejap je .skolah merupakan salah satu cabaran aku dan aku wajib menempuhnya walaupun aku tak sanggup. tercalit pahit manis masam masin kelat dan macam2 perisa yg ade kt skolah.. jiwang gila ayat ;p

Rase mcm bru trjaga dripada mimpi yg indah bila cuti panjang tiba2 skolah ;o tahun baru ni aku dh 15 tahun dannn pmr!!!! dup dap dup dap jantungku. aku x bersedia lagi nk peksa.Tahun ni kelas aku, 3 intan kena blajar dlm kabin.walaupun dlm kabin tu ade 6 kipas sekalipun, hot n spicy jugak aku dlm tu. mmg panas. tak ade sape2 ke yg baik hati nk sponsor air-cond utk kelas aku ni? kesihanilah daku...

Panas ke sejuk ke beku ke tahun ni aku mesti aktif dlm kokurikulum yg selalu aku ponteng utk tahun2 yg lalu. biarlah badan ni penat pun aku nk aktif dlm kokurikulum tapi aku malas!! aku mmg malas, nk kluar rumah pun malas ni kan pulak nk gi skolah -_-' berubah la fatin. Sesungguhnya tiada sesiapa yg boleh mengubah diri kita melainkan diri sendiri :)


Labels: